السبت، ٢٢ أغسطس ٢٠٠٩

الحملة القومية لمقاطعة المسلسلات العربية

بالتعاون مع المجلس العربي لحقوق الإنسان - لجنة القهر والتعذيب
تم إشهار جمعية منكوبي المسلسلات العربية..!!
هدف الجمعية هو التحذير من مخاطر المسلسلات على الإنسان ، وكذلك علاج المنكوبين من مرضى الاكتئاب والسكر وضغط الدم والبله والعته المغولي
شعار الجمعية :
(( قاطع مسلسلاً .. تنقذ مسلمًا))
شارك معنا وقاوم الحملة الرهيبة من مسلسلات رمضان ، ولا تنسق وراء ضعفك التليفزيوني..
قاطع وسترى الفرق
المهم مقاطعة أول حلقة .. والباقي سهل
حاول جرب وبتوصل!!
ساعتها ستجد الوقت للعبادة ، وصلة الرحم ، والقراءة ، والكتابة
بعد تجربة ثماني سنوات من المقاطعة .. ها أنا ما زلت أحيا .. أعتقد أفضل
دعوة للجميع للمشاركة في الحملة
انشرها ولك الأجر
***
مؤسس الجمعية
طارق رمضان عبد ال كريم

هناك ٣ تعليقات:

بحلم يقول...

هو أنا كنت من المتحفظين علي الدعوة دي لأني كنت بشوف ان الفن اللي بيتعمل لازم يتشاف عشان نعرف نقول الحلو والوحش
لكن السنادي بصراحة
بعد الكم الهائل وغير المسبوق بشكل سخيف دة من المسلسلات، قررت فعلا اني لو تابعت مش حلاقي وقت لأي حاجة خالص وحتي لو انتقيت عدة مسلسلات وتابعتها، فهي مغامرة غير مضمونة
لذلك اجلت كووووول المسلسلات لما تتعاد تاني بقية السنة والسنين الجاية
والسنادي بجد
أنا بأيدك تماما

Unknown يقول...

انا اصلا مقاطعة التليفزيون طول الحياة فمش فارقة معايا الحملة دى


بس عجبتنى الحملة والله وطريقة الجذب كمان للحملة حلوة اوى مش متشددة ومخنقة

كل سنة وانتوا طيبين بقى

ط يقول...

هناء.. انجي
حسنا فعلتما
ط