الأربعاء، ٩ يونيو ٢٠١٠

عمري بيقع مني


الثواني بتتسرسب

من جيب بنطلوني المخروم

والساعات ساعات بتدوب

في ليل الملل

وساعات تضيع

وملاقيش حد يبعتها

ف صندوق البوستة المصدي

أيامي اللي شبه بعضيها

بتوه فيها

والأسبوع يخلص في يومين

يا سنين ضاعات

ويا سنين جايه

تزوغ مني

نفسي أوقف عقرب الساعة

ياخد نفسه

وآخد نفسي

هناك ٦ تعليقات:

Shrouk يقول...

جميلة
تسلم ايدك كالعادة

مروة يقول...

نفسي أوقف عقرب الساعة
ياخد نفسه
وآخد نفسي
....
وأنا كمان نفسي
ولكن زي ما قال واحد صاحبنا الساعات...
"تُصر على احتلالك"
تسلم إيدك يا باشمهندس

بحلم يقول...

آه

غير معرف يقول...

مؤلمــة !!ـ

إينــاس عباس خضر يقول...

حـلوة قوي ..
ومُـرة قوي !

ندى مجدي يقول...

للآسف الوقت معندوش وقت يستنى
أد أيه بيوجعني مرور عمري الفترة الأخيرة دي .. وكأنه .. وكأنه بيتسلق جبل (أنا) مفهوش مكان لأقدامه والطريقة الوحيدة علشان يطلعه هي أنه يثبت نفسه على الطريق كل خطوة بضربة فاس